قوانین و مقررات استفاده از خدمات

آرمانیکس تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و بستری برای تبادل دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین، تتر، اتریوم و… با ارز فیات ریال در ایران می‌باشد. هیچ گونه تبادل ارز کاغذی خارجی، در این بستر صورت نمی گیرد و تمامی تبادلات در بستر اینترنت انجام می شود. 

تعهدنامه فعالیت در بستر پلتفرم ارزهای دیجیتال آرمانیکس

کاربران موظفند قبل از ثبت‌نام تمامی مفاد این تعهدنامه را مطالعه نموده و صرفا در صورت پذیرش آن اقدام به ثبت نام نمایند.

  • کاربران سایت می‌پذیرند که کلیه‌ی فعالیت‌های آن‌ها در پلتفرم ارز دیجیتال آرمانیکس در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی بوده و هیچ گونه فعالیتی خارج از این چارچوب انجام نخواهند داد.
  • پلتفرم ارز دیجیتال آرمانیکس هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست کاربران از ارز های الکترونیکی موجود در وبسایت ندارد و فقط و فقط ارائه سرویس خرید و فروش این ارز ها را در قالب پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال آرمانیکس انجام می دهد و حسابهایی که مربوط به سایتهای (قمار-شرطبندی و امثال این گونه سایت ها …) و خلاف قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران باشند از طرف ما به هیچ وجه شارژ نخواهد شد و اکانت های کاربران متخلف در صورت مشاهده غیرفعال و معلق می شود.
  • احراز هویت برای استفاده از خدمات آرمانیکس ضروری بوده و کاربران موظفند اطلاعات صحیح خود را بارگذاری نمایند. بدیهی است در صورت وجود هرگونه تخلف در احراز هویت، مسئولیت به عهده‌ی فرد متخلف بوده و آرمانیکس حق توقف ارائه خدمات به کاربر مذبور و ارجاع موارد تخلف به مراجع ذی صلاح را خواهد داشت. آرمانیکس خود را ملزم به حفظ اطلاعات شخصی کاربران خود می‌داند.
  • هر گونه تلاش برای خرید از کارت بانکی بجز کارتی که بنام شخص در سایت ثبت شده، همچنین ثبت فاکتورهای مکرر و پی در پی واقدام به ایجاد چند حساب توسط یک کاربر از طرف آرمانیکس غیر معتبر می باشد و همچنین حساب فرد خاطی مسدود خواهد شد.
  • کاربران آرمانیکس تعهد می دهند که از خدمات سایت آرمانیکس تنها برای خود استفاده نموده و مسئولیت استفاده از خدمات آرمانیکس برای فرد غیر که فرآیند احراز هویت را طی نکرده باشد به عهده کاربر خواهد بود. شماره حساب اعلام شده به سایت و همچنین آدرس کیف پول ها جهت برداشت رمزارز نیز می بایست متعلق به کاربر بوده و کاربران مجاز به دادن آدرس کیف پول متعلق به اشخاص دیگر نیستند.
  • کاربران آرمانیکس می‌پذیرند در صورت تشخیص کارشناسان پشتیانی آرمانیکس ، جهت حفظ امنیت دارایی حساب کاربریشان با اطلاع قبلی نسبت به برقراری تماس تصویری با تیم آرمانیکس همکاری نمایند. همچنین بنا به دستور نهادهای قضایی مانند پلیس فتا، ممکن است برداشت رمزارز به مدت 24 تا 72 ساعت کاری پس از زمان واریز از طریق درگاه شتابی، محدود گردد.
  • صرافی آرمانیکس حق خود میداند در هر زمانی در صورت نیاز از کاربر مدارک بیشتری جهت تایید حساب کاربری درخواست نماید.
  • کاربران آرمانیکس اذعان می‌دارند که از ریسک‌های مربوط به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مطلع بوده و با علم به این موضوع اقدام به سرمایه‌گذاری و تبادل می‌نمایند.
  • آرمانیکس به عنوان پلتفرم آنلاین تبادل ارزهای دیجیتال، هیچ گونه مسئولیتی در قبال نحوه‌ی معاملات کاربران و سود و زیان حاصل از آن ندارد.
  • هرگونه سهل انگاری کاربران در حفظ اطلاعات امنیتی از جمله گذرواژه کاربر، به عهده‌ی شخص کاربر بوده و آرمانیکس هیچ مسئولیتی به عهده نخواهد داشت. اکیداً توصیه می شود از گذرواژه پیچیده و امن و کد شناسایی دوعاملی استفاده شود.
  • آرمانیکس این اطمینان را می‌دهد که دارایی‌های کاربران را نزد خود به امانت و به بهترین شکل و با بالاترین استانداردهای امنیتی ممکن، حفظ نماید. در صورت بروز هرگونه مشکل امنیتی، آرمانیکس متعهد به جبران خسارت خواهد بود.
  • در صورت تمایل برای برداشت ارزهای دیجیتال، مسئولیت ارائه‌ی آدرس صحیح کیف پول به عهده‌ی کاربر خواهد بود. در صورت بروز هر گونه مشکل اعم از اشتباه در ورود آدرس صحیح، نقص آدرس، مشکلات کیف پول مقصد و بلوکه شدن دارایی‌های کاربران در کیف پول مقصد، هیچ گونه مسئولیتی به عهده ی آرمانیکس نخواهد بود.
  • آرمانیکس در مقابل واریز توکن یا کوین بر بستر اشتباه یا کوین هایی که در آرمانیکس پشتیبانی نمی شود هیچ گونه مسئولیتی نداشته و با توجه به مکانیسم ذخیره سازی سرد امکان استخراج این توکن ها با استفاده از ولت ثالث وجود ندارد. لذا مسئولیت هرگونه واریز اشتباه با خود کاربر بوده و کاربر حق هیچ گونه شکایتی را نخواهد داشت.
  • درخواست برداشت ریال از حساب کاربری در سریع‌ترین زمان ممکن پس از ثبت، بررسی خواهد شد. زمان واریز پول به حساب کاربران بر اساس محدودیت‌های انتقال وجه بین بانکی، متفاوت خواهد بود. برای اطلاعات بیش‌تر، به قوانین انتقال وجه بین بانکی ( پایا ، ساتنا) مراجعه فرمایید.
  • در صورت بروز هر گونه اختلال در خرید چنانچه مشکل از سمت صرافی آرمانیکس باشد پس از شفافیت علت، وجه به حساب کاربر در سایت صرافی آرمانیکس حداکثر طی مدت زمان ۳ روز کاری عودت داده می شود.
  • کاربر می‌پذیرد که به جز در موارد مورد تعهد آرمانیکس، حق هیچ گونه داعیه، طلب و شکایت از سایت آرمانیکس، مدیران، کارمندان و افراد مرتبط با این سایت را نخواهد داشت.
  • اگر آرمانیکس تحت هر عنوان اشتباهاً یا من غیر حق، وجوه یا رمزارزی را به حساب کاربر منظور یا در محاسبات خود هر نوع اشتباهی نماید، هر زمان مجاز و مختار است راساً و مستقلاً و بدون انجام هیچ گونه تشریفات اداری و قضائی و دریافت اجازه کتبی از متعهد (صاحب حساب) در رفع اشتباه و برداشت از حساب‌های وی اقدام نماید و تشخیص آرمانیکس نسبت به وقوع اشتباه یا پرداخت بدون حق و لزوم برداشت از حساب معتبر خواهد بود و کاربر حق هرگونه اعتراض و ادعایی را در خصوص نحوه عملکرد آرمانیکس از هر جهت از خود ساقط می نماید.
  • در صورت هرگونه سوء استفاده از کد ریفرال آرمانیکس در فعالیت‌های خلاف قانون، تمامی مسئولیت آن به عهده کاربر بوده و آرمانیکس هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه سوء استفاده از سیستم معرفی خود به هر نحو ندارد. همچنین آرمانیکس حق باطل کردن کد معرف و بستن حساب در صورت مشاهده هرگونه سوء استفاده بدون نیاز به دستور قضایی را خواهد داشت.
  • آرمانیکس حق تغییر و یا اصلاح قوانین و مقررات را در هر زمان دارد ، چنانچه تغییراتی در قوانین سایت صورت گیرد از طریق خبرنامه و ایمیل توسط مدیریت ، به کاربران اطلاع داده خواهد شد.
  • توجه داشته باشید در سیستم الگوریتم نرخ رمزارزها کاملا لحظه ایی نسبت به بازار ارز جهانی عمل می کند لذا تایید پرداخت خرید یا فروش معاملات از طرف کاربر به این معنا می باشد که سفارش ثبت شده از طرف کاربر هوشیارانه بوده در صورت نوسانات قیمت لحظه ایی بعد از ثبت سفارش به هیچ وجه قابل قبول نیست.